Script Örnekleri (Shifting)

SELAMM

Anime (Bnha) script örnekleri vericem, ilk olarak sadece anime evreni değil, Harry Potter, Stranger Things, Marvel ve La Casa De Papel gibi evrenler içinde shifting yapabilirsiniz, isterseniz kendi evreninizi bile kurabilirsiniz.

Ad: (kız) Keiko (erkek) Hiroshi

Yaş: 16

Kilo: 40-50

Boy uzunluğu: 1,60-1,70

Fiziksel özellikler: saç rengi, göz rengi, ten rengi, saç uzunluğu, dişler, burun, ağız, gözler, kaşlar. Renk tonu , uzunluğu , büyüklüğü ve yapısı size kalmış.

Kişisel özellikler: sinirli, şakacı, sevecen, çekingen, hayvan sever, güçlü vb.

Arkadaşlar: Deku, Todoroki, Bakugou, Denki, Uraraka, Krishima, Mina, Tsuyu, Lida, Jirou, Mineta, Momo, Tokoyami, Sero, Shouji, Sato, Aoyama, Nejire, Melissa (isterseniz kötüleride ekleyebiliriniz)

Sevgili: (Örnek)  (kız) Todoroki (erkek) Uraraka. ve onla beraber yapmak istediğiniz şeyler..

Hobiler: resim çizmek, kitap okumak, anime izlemek vb.

Özgünlük: (örnekler) ışınlanma, uçmak, zihin okuma, telapati. Aklıma başka gelmedi.

Dil: Japonca, Türkçe, İngilizce, Fransızca, İspanyolca vb.

Güvenlik önlemleri: Ben dahil kimse ölmicek, tramva geçirmicem, acı hissetmicem, güvende olucam, midem bulanmicak, başım ağrımicak, hasta olmicam, geri dönme şifremi unutmicam.

Geri dönüş şifresi: geri dönmek istiyorum diyip ayağımı 5 kere yere vurunca geri dönücem. vb.

Zaman: 1 yıl ama gerçek hayatta 1 saniyelik süreç (eğer klon yapmak istiyorsanız ”1 yıl ama gerçek hayatta 1 ay veya 1 hafta” gibisinden)

Klon: ödev yapıcak, ders çalışıcak, kitap okicak, anime izlicek, manga okicak vb. Bu size kalmış.

Bekleme odası: gün batımı manzaralı bir ev, deniz. vb.

Notlar: buraya istediğiniz şeyleri yazabilirsiniz.

Gerçek hayata döndükten sonra asla depresyona girmicem. yazınız.

Eğer sormak istediğiniz bişey varsa yorum yapabilirsinizzz. 

xLyla.
116 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
Önceki
نورۇز،ئات بەيگىسى ۋە سارە خەتىم

نورۇز،ئات بەيگىسى ۋە سارە خەتىم

Sonraki
Dijital Okuryazarlar, Hangi Okuryazarlık Yetilerine Sahip Olmalı?
Dijital Okuryazarlar, Hangi Okuryazarlık Yetilerine Sahip Olmalı?

Dijital Okuryazarlar, Hangi Okuryazarlık Yetilerine Sahip Olmalı?

İlginizi Çekebilir

kooplog'da yeni misin?
  • Kişisel akışını oluştur
  • Favori yazarlarını takip et
  • Yazılarını binlerce okura ulaştır
  • Yarışmalara katıl, ödüller kazan
Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için kaydol!
kooplog'da yeni misin?
  • Kişisel akışını oluştur
  • Favori yazarlarını takip et
  • Yazılarını binlerce okura ulaştır
  • Yarışmalara katıl, ödüller kazan
Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için kaydol!
Ocak ayı blog yarışması başladı. Hemen yazmaya başla
Ocak ayı blog yarışması başladı
kooplog'dan en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerez (cookie) kullanıyoruz.