Keşif

Kendimi tamamen kapattım içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor gene yaptığım bir işi daha berbat ettim üç kuruş param vardı ve sonunda oda gitti elimde hiç bir şey yokken ve hiç bir şey yapamazken elimden başka bir şey gelmiyor aynı asilmayi bekleyen idam mahkumu gibi sonumu bekliyorum .

Evet doğru gene başaramadım elimden gelen ne varsa yaptım ama olmadı NEYSE…..

Yolda yürüyorum saati hatırlamıyorum akşam vaktiydi bir duraya geldim ve oturdum otobüsün gelmesini bekliyorum yanımda da 65 yaşlarında bir amca var iyi akşamlar diledim oda sağol damada dedi beklemeye devam ederken hey diye bir ses duydum etrafımda o amcadan baska kimse yokdu ama ses onun sesinede benzemiyordu neyse otubus geldi bindim biraz gittikden sonra gerizakali aptal diye bir ses daha duydum heralde yolculardan biri diyerine soyluyordu …

Eve geldim yemek yedim her zamanki gibi çay la sigara içiyordum saat. gece yarısı olmuş öyle TV ye bakarken salak diye aynı ses duydum benden başkası yoktu koridora doğru baktım bana nereye bakıyorsun orada mi göreceksin beni hahaha diye seslendi ilkden ürperdim tüylerim diken diken oldu noluyor lan sen kimsin dedim uzandigim yerden doğruldum benim kim oldugum ne farkeder ki salak dedi

Neden bana salak diyorsun…

Salak degilmisin tamam salak demiyim aptal diyim ama sen şimdi onada itiraz edersin dimi ..

Evet salak aptal değilim de ondan ama sen kimsin onu söyle iç sesim değilsin düşüncenin değilsin hayalim yada sen c..n misin peri misin

Bunların önemi yok asıl önemli olan sen ne yapıyorsun…

Ne demek ne yapıyorum eee oturum işte …

Onu zaten biliyorum salak genelde ne yapıyorsun ….

Oooo. Salak diyorsun genelde ne yaptığımı soruyorsun sanırım ne yaptığımı biliyorsun genede soruyorsun galiba bütün manyakları çekiyorum herhalde hepsi beni buluyor ….

Yıllardır seni takip ediyorum böyle bir bilmece insan tanımadım görmedim gördüğüm tanıdığım en tuhaf insan figurusun ondan sana salak manyak diyorum bir ara senden vaz geceyim bırakayım dedim ben gitmek istedikçe bir yanım dur dur dur dedi bana çok merak ediyorum sen kimsin ne yapıyorsun…..

Hiiimmm sanıyorum seni anlamaya çalışıyorum ama bundan sanane benden ne istiyorsun

Seni tanımaya çalışıyorum ama her seferinde hayır yok bu o olamaz diyorum…

Bos ver bence ben seni hiç duymamış olayım sen kaç git burdan 

Ben başladığım bir şeyi asla yarım bırakmam benim konum sensin ve konumu bitirmeden asla gitmeye niyetim yok öyle bir olasilikda yok zaten ….

Benimi tanımak istiyorsun tamam adım doruk 44 yaşındayım ilkokul mezunuyum bekarım oldumu

Salak onları zaten biliyorum benim bilmek istediğim herşeyin varken yani aklında bedeninde kalbinde neden 44 yıldır hala aynı yerdesin neden hala acabalarla amanlarla yaşıyorsun …..

Sanane

Çok işimiz var seninle çok….

Ne yani ben senin isinmiyim

Bak bir defa anlaticam bir defa soylicem iyi dinle…ben senin elde etme imkanin olupta edemediklerinim yani hayatinin bir parçasıyım vicdanının gibi sesi gibi düşün bu sayede beni rahat duyuyorsun içinde beyninde kalbinde her işi yapma yeteneği varken ta ucuna kadar getirmisken ben evet bu sefer oldu başardı demisken son anda herşeyi berbat ediyorsun saçımı başımı yoluyorum kendimi saga sola firlatiyorum kan ter içinde kalıyorum kendime gelmem ta sen bir işi daha berbat edinceye kadar sürüyor ….

Haaa Şen onu diyorsun… Bu öyle kısa bir mevzu konu değil ki hemen durayım anlatayım sana

Başka bir işin mi var lan salak boş boş duruyorsun işte seni duyanda zannedecekki koca şirketi yönetiyor gerizelkali ….

Şöyle konuşmayı bıraksan gerizekali aptal manyak demesen olmuyor mu

Hahahaha geri zekalı sanki bana İstanbul’da tarla bağışlıyor lan olum sen bu sıfatlardan vaz geçtiğinde bende sana demekten caz geçerim….

okur

Yazar: Saban-Direk

Blog OkurBlog Yazar

Bu yazıyı nasıl buldunuz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.