Senin Adını Aşk Koydum Sevgilimm❤

Nasıl Başlasam Bu Satırlara Kalbimden Bu Satırlara Dökülecek O kadar kelime var ki anlatmaya derman yitmez..🙈Imm önce bir insana AŞIK olmakdan değinelim ciğerlerim🤸‍♀️Aslında her insanın yaşadığı bir şeydir aşık olmak;ama karşılıklı olsa üfff dadındannn warya yirsinn😋Böyle aslında anlatılmaz AŞK yaşanır kelimeler anlatamaz ona olan aşkını ama onun gözlerine bakdığın an belli eder ne kadar aşıksın… Onun böyle ellerini tutarsın ya dersin ALLAH’ım dünya dursun lütfen şuan dursunn zaman durur o an belki dünyadaki en enennenenee mutluuu kişisisindir o an çünkü seni ne zorlukda olsun asla bırakmayan biri var yanında.. Onu öpmek öyle her insanı öpmeye benzemez onuu öpünce başka dünyadasın sanki pambukların içine atmışlar ikinizi yumoş yumoşşsunuz öyle işde öyle.. Belki buluşamadığınz zamanalr oldu ona dokunamadığınız ama o hep sizi mutlu etmeyi başardı böyle onlayken zaman varya su gibi hüüüüp geçiveriyor 🥰Böyle bazen insan hani içine bi böle köti bişi oturur ya ruhunuz daralır sölersiniz ona kötüyüm filan sonra gelir arabayla ya da yürüyerrek geçer balkonun karşısına o an o ruh var ya uçar yemin ediyom püüüüğ gider.. Bilmiyorum onu herkesden ayıran bir şey var bu YALAN TÜNYA da milyarlarca insan varken sADECE ona kalbinin gümmtektek atması çok değişik bi duygu değil mi? Gerçekden sevin harbiden diyorum bak bu zaman da ilişkiler vıcık vıcık olmadı yapamadım sevemedim diyip diyip atılıyor sevgiler.Aşk denilmez ona aşk hiç bir zorlukda sevdicekini yalnız koymamakdır.. Yani bu illa yanına gelcek ona sarılcan tüm zorluk gitcek de deil.. Ruhen,Kalben de olur.. Seni asla asla yalnız bırakmaz o da çare bulmaya çalışır seni o an o dertttenn kurturmak için nelerrr nelerrr yapar…Sabredersin aşk da her an sabredersin bu tünya hergün yüzünüze sırıtcak değil illa ki terslikler veriyor önemli olan bu nefesi kesilece terslikleri sevdicekinle çiçeklendirmek.. Bi zaman olucak sabah kalkıcaksın üüfff yanında mışıl mışıl uyuyan bi güneş aayyyy hayali bile insana kıpır kıpır yapıyor…Bilmiyorum sanırım bu aşkı yaşıyan ballı kişiler arasındayım bu yazıyı okuyan cimcime inşallah sen de ballısındır 🤗Ayy hasret çekmek çok zor bazen sesini bile duyamuyon ya çok zor sabretmek ama sonunda bizi bekleyen hayaller, GELECEK varsa insan bi şekilde bekliyor kolay bi süreç değil bu 6 ay ama bekleniyor sarılıyorsun fotoğraflarınıza dalıyorsun sevdicekinle yaşadığın hiç bir an unutulmaz ben unutmadısam her haltı unutan ben b12 denen vicdansız eksik olunca unutuyordum ama sana aşkı yaşatan aşkınla hiç bir an unutulmıyor gözünü kapat bak işdeee orda duruyor aşkın…❤️‍🔥

💛Ahhh bu aşka ne şarkılar ne türküler ne şiirler ne efsaneler ne filmler  ne ölümler ne uğruna ölenler var…

💜Herkesin bir hikayesi vardır bu aşkla kimi üzgün biter kimi 40 gün 40 gece düğün yapar🥰

💖Ayy valla kitlendi sözcükler sanki dökemedim satırlara..🥺

🧡Hayatın boyunca aşık  olabilceğiniz insanla nefes almak mı var bi hayalimiz.. 😎

  • İlk olarak Saygı, çok önemli aşk da saygılı olun hep saygılı olun büyüklük taslamayın onu kıracak incitcek fikirlere des dur deyin ona labalı labalı yani büyükbüyük konuşmayın kabalık yapmayın senden başka insan mı yok dedirtcek şilerden uzak durun yoksa zaten aşkı dadamassınız..
  • İkinci Güven , ona güven verin onu hiç bırakmıcak güveni verin aşkınızı özel yaşayın herkese onla yapdığınız anı anlatmanız gerek yokdur aşk özeldir.. O varken başka kıza erkeğe sarkıntalık yaparsanız bide zaten siz bir adam değilsinizdir xedkjxde tamam durun toparlıyom cümleyi sakinn reiss 😂ama öyle değil mi çoğu öle walla güven vermez zibidinin biri aman öyleleri yüreği temiz insancıklardan  uzak olsun .. Onu kimseye kötülemeyin her insan vardır kötü huyu belki de yokdur ama varsa da ona buna şakırdatmanıza gerek  yok,
  • Üçüncüsü Sevgi , zaten sevgi olmadan aşk olunmaz.. Sevin onu her kusuruna rağmen her günahına rağmen her hatasına rağmen eğer sevmeyi hak ediyorsa sizi ölümüne sevciğne inanıyorsanız, hissediyorsanız sevin.. Sevmek paralı değil yani sevebilceğiniz enn ene en büyük katman da sevin her görüşünüşe rağmen sevin kalbini sevin ruhunu sevin benliğini sevin.. Sevin işde Hayat Sevince Güzelll 🥰
  • İŞDE BU KADAR ❤️‍🔥 BU ÜÇÜ olursa eğer zAten balından kaymağından akar gider ilişki ilişkinizi zedelemeyin çünkü o insan gibi belki bulamazsınız onu sonsuza kadar sevin sizi sevcek o kişiyi hep sevin çünkü o sizi hiç bırakmıyacakdır..”
  • AŞKI anlatmaya kelime mi yiter ayoll walla neler var da işde dükülmüyor bi türlü satırlara umarım hayalini kurduğunuz dilekleriniz gerçekleşir sabredin sadece sabır..”
  • Öyle işde buraya kadar gelen cicim inşallah seninde aşk da olsun her şey de olsun yüzün hep gülsün…🙈
  • HAYAT YAŞAMAYA DEĞER EMİN OLUN HEMENCİK PES ETMEYİN SADECE BEKLEYİN BEKLEYİNNN ..💛

Bu yazıyı nasıl buldunuz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.