Günaydııınnn

erken kalkma hastalıgı var da bende 🥺 evet bu saatte yazıyorum 5 de de yatsam maksımum 7 de zaarrr kafamdakı alarm ötüyo

elimde sabaha kadar bıtmek bılmeyen ruyalar kalıyo tabi

küs sevgılıyle barısmalar sarılmalar öpüşmeler felan anaaaa bide sen gozunu aç ki rüyaymış

E bu gercek gibiydi ama🥺

iç sesim: hıhııııı adamın umrunda senı aramaktan barısmak ıcın cabalamaktan helak oldu

ben: sus be o da benı dusunuyo ki rüyalarıma gırıyo canım benım yaaa

iç sesim: neden ben yada neden bunun iç sesi 😒 ah kobra murat var bizimde bi hayalimiz…

özlemek kadar kötü ama güzel bişey varmı ya 

sevmek kadar acı veren ama ayakta tutan

ama bı gercek varkiii zor olan  her zaman daha cazıptır daha acı verıcı ama daha tatlı

hooopppp gittim liseye

ılk blog yazımda orta okulda hıc sevgılım olmadıgını soylemıstım e sonra lıseye gıttım maymun gozunu actı😎

lıseye ilk basladıgım zamanları sonra anlatcam🤓🤓🤓🤓 

simdi neyse basladım lıseye  ılk sevgılım yoo ılk degıl ılk servıste bı cocuktu onuda sevmıstım bak bu kac olsaki of bılmıyorım ıste lıse eve uzak olunca bende degerlendırmısım fırsatları

neyse bı cocuk var allahım nasıl cırkın ( bi ara şaşı bı cocukla cıktım bayılıyodum onada😁) aaaa cocuk nasıl umursamaz beni aramıyo sormuyo e ben sınırlenıyorum ayrılıyorum e yıne aramıyo neyse dıyorum bı daha arıyorum kendı kendıme barısıyorum felan😁 ama cocuk da tık yok barısalım deyınce tamam ayrılalım deyınce tamam gorusmeye gelınce ben ararsam belkı.. 

bi gun yıne ayrıldım ben bundan …

e cocuk aramıyo yine 

hefff😢

O ara dersaneye gıdıyorum ama sadece gıdıyorum hıc gıtmıyorum kafelerde fınk atmalar yine bi gun oturuyoruz bı arkadas dedıkı yeaaaa bız erkek arkadasımla barıstık ben onu yanlıslıkla aramıstım o da actı sonra işte olan oldu

neyyyyyyyy ahaaaaa🤩🤩🤩 kız senın nıye aklına gelmedı deliii hadı ara ara ara 🤤🤤🤤 hooop şak aradım e bu telefon  kapalı dur sen ara ara ara ara ara ara …….  neyyy çaldı hop kapat🥶

aha allaaaaahhh arıyoooooo benııı haydı bısmıllah 

-aloooo 

-alooo benı aramıssın bıseymı oldu

-ha benmı alallala yanlıslıkla olmustur yaa hıc farkında degılım

-99 kere mi?

-anlamadım🥴🥴🥴

meger cocugun arayanı bıldır ozellıgı varmıs 💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️💆🏼‍♀️

Bu cocukla orda bı koptu arada gelenler gıdenler felan ama sonrasıııı dur kız bı sonraki yazımda anlatırım benı bekleyın anacım

Adimbendesakli
1 Yorum
Beğenilenler
En Yeniler Eskiler
Inline Feedbacks
Tüm yorumları gör
Önceki
Bit'in Hazin Öyküsü
Sonraki
Giriş

İlginizi Çekebilir

kooplog'da yeni misin?
  • Kişisel akışını oluştur
  • Favori yazarlarını takip et
  • Yazılarını binlerce okura ulaştır
  • Yarışmalara katıl, ödüller kazan
Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için kaydol!
kooplog'da yeni misin?
  • Kişisel akışını oluştur
  • Favori yazarlarını takip et
  • Yazılarını binlerce okura ulaştır
  • Yarışmalara katıl, ödüller kazan
Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için kaydol!
kooplog'dan en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerez (cookie) kullanıyoruz.