2016

2016 da biz

Halil sezai tutkunu insanlardık. Halil Sezainin en dertli ve romantik şarkılarını dinliyoruz ama aşık falan değiliz. Bildiğimiz klasik Ankara’nın hiç akla gelmeyen bir ilçesinde, yaşımızın da verdiği deli dolu bir ruhla coşuyor, Halil Sezainin o meşhur şarkılarıyla yeni hayaller kuruyorduk. İsyan, Olsun, Paramprça, yangın var, Duyanlara…

O zamanlarda yeni çıkan akıllı telefonların o kadarda sık kullanılmadığı ,ki iphone 4 çok popülerdi, ve bu gelenekten bizimde nasibimizi aldığımız o senede, telefondan sadece müzik dinlemekten ve yatağımızın yanı başında aylarca duran fantasik bir romanı ,Karanlık Lise’yi, okumaktan başka bir şey yaptığımız söylenemezdi. O fantastik kitap da yarım kalmıştı zaten. Tabi benim dışımda bir sürü arkadaşım var ve onlar bambaşka bir alem: Haftalık manita yapan arkadaşlar, kavga etmeyi bir sanat haline getirenler, halısaha maçlarında yaşanan tartışmalar yüzünden haftalarca birbirlerine trip atanlar, bilgisayar kafeciler, yurtta deli gibi koşturanlar ve Ahmet Batman okuyanlar. İtiraf etmeliyim ki bende bir tane kitabını okumuştum; Bana İkimizi Anlat. Dedim ya aşık falan değildik ama yaşıyorduk işte. 2016 ne güzeldin bir yıldı be.

Yine bir oğuz atay

Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.

Oğuz Atay, Tehlikeli Oyunlar

2016 da Biz |Samet Ateş

Bu yazıyı nasıl buldunuz?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.